Right Now

Hej på er! 
Just nu så kollar jag på ett avsnitt av Family Guy och har precis klätt på mig lite kläder, blev bara en gammal t-shirt & ett par mörkblåa Jeans, väldigt enkelt men det funkar! :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, haha känns som jag skriver så i varje inlägg haha, men det är iaf Torsdag idag för er som kanske missat de. Eller jo idag ska jag nog åka och handla lite med mamma och så bara hon har vaknat.. Hon har jobbat natt så hon lär ju ligga oh sova tills klockan blir 2-3 iaf, men jag får försöka roa mig så gott de går själv här nere, eftersom min bror är ju i skolan.. D: 
Men ska ta och fortsätta kolla på Family Guy nu så skriver mer sen, puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0