Dagens planer

Hej på er! :)
Tänkte berätta lite om dagens planer, hehe dagen är ju snart slut ändå haha, men iaf, i morse så åkte jag,mamma och pappa till Mora en sväng och handlade lite! Köpte lite små saker till Min lägenhet jag ska fixa i Mars nångång! :)
Lika bra att vara förberedd med det mesta liksom, men iaf sen åkte vi hem, och nu sitter jag oh lyssnar på favorit låten.. ;) Senare ska jag ut på en lång promenad, tänkte springa men det är så halt så, tar en promenad istället! :)
Ska försöka börja med ett hälsosammare liv, så har till och med börja äta en slags ' diet ' och även börja detoxa, ska verkligen försöka att gå ner lite i vikt nu till sommaren! Hoppas på det bästa.. :)
Men det är väl de! :)
Om ni vill kan jag lägga upp bilder på det jag köpte idag, är kanske inte så intressant men ja! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0