Hur jag tar hand om min hy

På morgonen så sköljer jag bara mitt ansikte med helt vanligt vatten låter det torka, sen tar jag mitt ansiktsvatten från Neutrogena på en vanlig bomullspad, efter det tar jag bara min Nivea kräm och smörjer in hela mitt ansiktet
 
  
 
 
 
 
 
På kvällen om jag är sminkad så tar jag först en sminkbortagnings servett och tar bort lite av min bas, efter det tar jag min sminkbortagning från Loréal Paris och tar bort mitt ögonsmink. Sen tar jag min sminkbortagning från Nivea och tvättar för att vara säker på att mitt smink försvinner. 
Efter det tar jag bara mitt ansiktsvatten från Neutrogena och tar det i hela mitt ansikte och sedan min Nivea kräm. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0