Min dag

Hej på er allihopa, idag så åkte jag till London en sväng med min älskade pojkvän vi sitter just nu här i London och ska snart äta lite lunch, varit och shoppat hur mycket som helst idag och mer ska det bli, har en budget på 7000 som ska spenderas! Senare ikväll så ska vi ta flyget hem igen och då ska vi bo på Grand hotel i Stockholm några dagar, sen far vi vidare till Miami och är där ett tag och därifrån åker vi vidare till LA och därifrån åker vi till Hawaii Och slutstoppet blir Dubai! Längtar så himla mycket kommer bli så mysigt, bara jag och älsklingen.. Love life typ<3
Och inte nog med det så överaskade min pojkvän mig igår kväll med en Luis Vuitton Väska med värde 20 000 kronor, Så happy right now! Men nu ska vi äta lite gott och senare shoppa vidare! Och föresten glömde skriva att vi ska köpa ett hus i Miami och även en lyxjakt som vi spanat in ett tag nu! :)
Så ni får ha de jätte bra så hörs vi när jag landar i sverige igen!
puss och kram mina söta läsare, love u <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0