Min dag

Tänkte skriva lite om min dag, den började väl som vanligt med att jag vaknade och åt frukost sen, fixade jag mig lite, eller ja det blev mjukis kläder idag för jag orkade verkligen inte ha jeans eller så, sen åkte ju jag och mamma ner till Mora och fixade papprena och jag sökte om gymnasium äntligen!! Är sjukt glad just nu eftersom jag sökt till allt det jag verkligen vill gå. Hoppas bara man kommer in :)
Men efter de så skulle mamma, pappa och min bror på nått möte på hans skola så då åkte vi dit, och då var jag med Erika tills dom var klara, men när dom va de så följde Erika med mig hem och va här till kanske kvart i 4 nångång tror jag? :) När hon åkte så somnade jag och sov tills 9 nu ikväll, hehe vet inte hur jag ska somna senare ikväll dock haha ;)
Men de var min dag så länge, så vi hörs väl senare!
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0