Min dag

Hej på er, tänkte skriva lite om min dag idag, den började ganska segt eller ja jätte segt, började med iallafall att äta frukost, mamma gjorde en omelett åt mig, den var super god!! Sen så sov jag väll lite till och från har varit sjukt trött hela dagen men ja, fixade mig gjorde jag ju också och sen så ringde Jessica till mig och fråga om jag ville sova hos henne och naturligtvis ville jag de, så just nu sitter jag hemma hos Jessica, vi båda bloggar just nu hehe, lite roligt faktiskt. ;) 
Senare vet jag inte riktigt vad vi ska göra men nått lär vi ju såklart hitta på..
Ja det var lite av min dag, inte så speciellt kul men ja, inte har jag tagit några bilder heller men de får bli sen helt enkelt!
Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0