Vill färga håret!

Är så sjukt sugen på att färga mitt hår brunt igen, är så trött på det röda nu och att jag ska behöva få utväxt hela tiden.. Så funderar på att köpa hårfärg när jag fått mina pengar, så får vi väl se helt enkelt om det blir brunt eller om det blir rött igen.. Gillar ju såklart det röda också har ju fått till de så bra, precis den röda färgen jag vill ha liksom, så är fortfarande lite tveksam om jag ska färga brunt igen! 
Men tänker ju så här att färgar jag håret nu och ångrar mig och vill bli rödhårig igen så är de ju bara att jag färgar om hehe, tar väl ett tag men de är ju värt de ;)
Men vad tycker ni?
Färga brunt eller ha kvar det röda? :)
Lite bilder från när jag harde brunt hår, hehe :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0