Massa kul! :)

Hej på er, just nu håller jag på att packa lite mer kläder och städa av mitt sminkbord, för ska börja lassa in det i bilen, för när mamma kommer hem från jobbet så drar vi ner med det till min lägenhet i Falun & sover kvar där tills i morgon! :)
Känns så sjukt att om 3 veckor flyttar jag på riktigt! eller ja 2 och en halv, rätt ska va rätt! ;) 
och om 4 veckor ungefär börjar jag skolan igen och jag längtar så sjuuuuukt mycket, eftersom jag varit hemma snart 1 år så ska det bli så kul att få träffa nya vänner och bara ha nått att göra på dagarna! 
Men lär fortsätta nu eftersom mamma kommer hem om typ 1 timme, skriver mer senare, puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0